Regulamin

1. Regulamin ogólny ośrodka rekreacyjnego „Mazurskie Domy “Nad Kisajnem””
Regulamin niniejszy określa zasady rezerwacji, najmu, płatności oraz sposobu wykonania umowy najmu krótkoterminowego całorocznych domów w ośrodku pod nazwą „Mazurskie Domy “Nad Kisajnem””, jak również zasady korzystania z serwisu internetowego dostępnego pod adresem internetowym nadkisajnem.pl, który to zarówno ośrodek rekreacyjny, jak również serwis internetowy prowadzone są przez PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO-BUDOWLANE ANDRZEJ KLINCEWICZ, z siedzibą w ul. Adam Mickiewicza 11/1, 11-700 Mrągowo, zarejestrowaną pod numerem NIP 7422019936, reprezentowaną przez Andrzej Klincewicz.

2. Definicje

  1. Terminy użyte w Regulaminie mają następujące znaczenie:
    1) „Cena” – czynsz najmu z tytułu wykonania Umowy Najmu, który jest każdorazowo umieszczony obok informacji o Przedmiocie Najmu, a do którego zobowiązany zapłaty jest Klient po dokonaniu Rezerwacji lub zawarciu Umowy Najmu – zgodnie z zasadami określonym w treści niniejszego Regulaminu. Cena wyrażona jest w złotych polskich i uwzględnia podatek od towarów i usług (VAT). Cena może obejmować również inne świadczenia, wyszczególnione w opisie Przedmiotu Wynajmu.
    2) „Formularz” – elektroniczny formularz udostępniony przez Właściciela w Serwisie internetowym, za pomocą którego Klient może odpowiedzieć na zaproszenie Właściciela i złożyć żądanie Rezerwacji.
    3) „Kaucja” – należność pieniężna pobierana najpóźniej w dniu zameldowania wraz z Ceną, która stanowi zabezpieczenie na poczet naprawienia wyrządzonych przez Klienta szkód lub naliczonych opłat dodatkowych.
    4) „KC” – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn.
    zm.).
    5) „Klient” – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która ukończyła 18 lat, bądź osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która dokonała w Serwisie Rezerwacji i zawarła z Właścicielem Umowę Najmu na warunkach określonych w Regulaminie.
    6) „Najem” – najem krótkoterminowy Przedmiotu Najmu realizowany pomiędzy Stronami na podstawie Umowy Najmu.
    7) „Ośrodek” – wydzielona nieruchomość, do której tytuł prawny posiada Właściciel, na której znajduje się przedmiot najmu,.
    8) „Polityka Prywatności” – dokument określający zasady przetwarzania danych osobowych osób, które przekazały swoje dane osobowe Właścicielowi, stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
    9) „Przedmiot Najmu” – całoroczne domy położone na terenie Ośrodka.
    10) „Rejestracja” – czynność polegająca na podaniu przez potencjalnego klienta swoich prawdziwych danych osobowych oraz innych, które niezbędne są do dokonania Rezerwacji, zawarcia Umowy Najmu, jak również otrzymania faktury VAT (jeżeli dotyczy).
    11) „Rezerwacja” – czynność dokonana za pomocą Serwisu polegająca na wysłaniu przez potencjalnego klienta do właściciela zapytania o Cenę i dostępność Przedmiotu Najmu we wskazanym przez potencjalnego klienta terminie, stanowiąca oświadczenie Klienta o chęci zawarcia Umowy Najmu na zasadach określonych w Regulaminie. Rezerwacja obejmuje wybrany przez Klienta w Serwisie Przedmiot Najmu, jak również okres Najmu oraz planowaną liczbę osób, która przebywać będzie w Przedmiocie Najmu we wskazanym przez potencjalnego klienta okresie.
    12) „RODO” – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.).
    13) „Serwis” – strona internetowa znajdująca się pod adresem nadkisajnem.pl, poprzez którą Właściciel, zgodnie z charakterem prowadzonej działalności reklamuje, promuje, oferuje Przedmiot Najmu, jak również dokonuje Rezerwacji i zawiera z Klientem Umowę Najmu.
    14) „Strony” – Właściciel i Klient rozumiani łącznie/
    15) „Umowa Najmu” – umowa cywilnoprawna zawarta na odległość pomiędzy Właścicielem a Klientem, na podstawie której Właściciel zobowiązuje się do oddania Klientowi wybranego przez niego Przedmiotu Najmu do wyłącznego korzystania, a Klient zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Właściciela Ceny. Na podstawie Umowy Najmu, Właściciel zobowiązuje się również do umożliwienia Klientowi niewyłącznego korzystania z infrastruktury dodatkowej dostępnej w Ośrodku – zgodnie z szczegółowymi warunki określonymi przy danej ofercie Najmu.
    16) „Właściciel” – PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO-BUDOWLANE ANDRZEJ KLINCEWICZ, z siedzibą w ul. Adam Mickiewicza 11/1, 11-700 Mrągowo, zarejestrowaną pod numerem NIP 7422019936, reprezentowaną przez Andrzej Klincewicz, tj. podmiot prowadzący Serwis Internetowy w tym dokonujący za pomocą Serwisu Rezerwacji oraz stroną zawartej z Klientem Umowy Najmu.
    17) „Zadatek” – określona szczegółowo w Regulaminie należności na poczet wykonania Umowy Najmu, do której zapłaty jest zobowiązany Klienta na rzecz Właściciela.


    3. Zasady korzystania z Serwisu

  1. Przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu, w tym przed Rezerwacją oraz zawarciem Umowy Najmu, potencjalny klient powinien zapoznać się z treścią Regulaminu oraz Polityką Prywatności, udostępnionymi przez Właściciela w Serwisie.
  2. Potencjalny klient uprawniony jest do złożenia Rezerwacji w Serwisie pod warunkiem wcześniejszego wypełnienie Formularza poprzez podanie danych zgodnie z wytycznymi Formularza oraz akceptacji Polityki Prywatności i niniejszego Regulaminu.
  3. Przeglądanie Serwisu, w tym zapoznanie się z ogłoszeniem Właściciela dot. Przedmiotu Najmu, możliwe jest dla każdego użytkownika sieci Internet bez konieczności wcześniejszej rejestracji czy zakładania konta w Serwisie. W czasie przeglądania zawartości Serwisu potencjalnym klientom oraz Klientom mogą być wyświetlane banery reklamowe. Wyświetlanie banerów reklamowych nie wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych potencjalnych klientów i Klientów.
  4. Właściciel może pozbawić potencjalnego klienta i Klienta prawa do korzystania z Serwisu, jak również może ograniczyć dostęp do części Serwisu lub całości zasobów Serwisu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku gdy potencjalny klient lub Klient:
    1) dostarczył treści o charakterze bezprawnym takie jak: informacje i dane naruszające obowiązujące przepisy prawa oraz informacje i dane stwarzające lub mogące stworzyć ryzyko naruszenia bezpieczeństwa informatycznego;
    2) dopuścił się za pośrednictwem Serwisu naruszenia praw osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych potencjalnych klientów i Klientów;
    3) podał w Formularzu dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające Właściciela w błąd lub naruszające prawa osób trzecich;
    4) dopuścił się innych zachowań niezgodnych z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzących w dobre imię Właściciela i innych osób trzecich;
    5) dopuścił się naruszenia postanowień Regulaminu, w tym zawartej z Właścicielem Umowy Najmu lub wywołał lub naraził Właściciela na szkodę. Osoba, która z przyczyn wskazanych powyżej została pozbawiona prawa do korzystania z Serwisu nie może dokonać Rezerwacji, a w konsekwencji dokonać zawarcia Umowy Najmu bez uprzedniej zgody Właściciela.
  5. Celem skorzystania z Serwisu potencjalny klient lub Klient powinien:
    1) posiadać komputer lub inne urządzenie z dostępem do Internetu i mieć zainstalowaną przeglądarkę internetową np. Opera, Google Chrome, Mozilla Firefox, Internet Explorer, które to oprogramowanie dostarczane jest przez podmioty trzecie;
    2) posiadać aktywne konto poczty elektronicznej;
    3) posiadać aktywny numer telefonu komórkowego;
    4) mieć zainstalowaną wtyczkę FlashPlayer;
    5) włączyć obsługę plików cookies.
  6. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu Serwisu spowodowane siłą wyższą lub za niezgodność w funkcjonowaniu Serwisu wynikającą z niedostosowania infrastruktury technicznej Klienta.
  7. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek przerwy (tymczasowe i/lub częściowe) w funkcjonowaniu Serwisu internetowego, związane z awarią, naprawą, uaktualnieniem lub konserwacją naszych usług.
  8. Właściciel umożliwia publiczną możliwość zapisania się do prowadzonego przez niego newslettera w celu otrzymywania na podany adres e-mail lub numer telefony informacji o nowościach, promocjach, produktach lub usługach związanych z Serwisem i prowadzoną przez Właściciela działalnością.
  9. Zapis do newslettera wymaga posiadania aktywnego adresu e-mail i jego podania wraz z imieniem, w formularzu zapisu do newslettera.
  10. Z otrzymywania newslettera w każdej chwili możesz zrezygnować, klikając w służący do tego link zawarty w każdej wiadomości wysyłanej w ramach newslettera lub zgłoszenia takiego żądania na adres e-mail: biuro@nadkisajnem.pl.

    4. Prawa i odpowiedzialność Właściciela
    1. Informacje o Przedmiocie Najmu opublikowane w Serwisie przez Właściciela stanowią zaproszenie
    do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 KC.
    2. Właściciel zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w Cenach oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu, nie ma wpływu na Rezerwacje złożone przed datą wejścia w życie zmiany Ceny lub warunków akcji promocyjnych.
    3. Właściciel zastrzega sobie możliwość wprowadzenia limitu ilościowego Rezerwacji.
    4. Informacje takie jak zdjęcie, opis i inne informacje, dostępne w Serwisie internetowym, są przygotowywane przez Właściciela w opisach dotyczących poszczególnych Przedmiotów Najmu.
  1. Zdjęcia, nazwy handlowe, nazwy, opisy lub znaki towarowe opublikowane w Serwisie stanowią
    własność Właściciela i podlegają ochronie prawnej.
  2. W zakresie dozwolonym przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, odpowiedzialność
    Właściciela z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy oraz z tytułu czynu
    niedozwolonego ograniczona jest do rzeczywistej szkody (damnum emergens). Odpowiedzialność
    Właściciela z tytułu utraconych korzyści (lucrum cessans) jest wyłączona.


    5. Rezerwacja i Umowa Najmu

  1. Klient na zaproszenie Właściciela może dokonać Rezerwacji w następujący sposób:
    1) z wykorzystaniem Formularza poprzez system rezerwacyjny online dostępny w Serwisie,
    2) za pośrednictwem adresu e-mail: biuro@nadkisajnem.pl,
    3) za pośrednictwem telefonu: 502 510 626,
    4) za pośrednictwem komunikatora internetowego dostępnego za pośrednictwem portalu społecznościowego Facebook lub Instagram,
    5) poprzez portal rezerwacyjny udostępniany przez podmioty trzecie, z którymi Właściciel
    podjął współpracę.,
  2. Rezerwację uważa się za potwierdzoną z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-maila z informacją o jej przyjęciu oraz potwierdzenia zawarcia umowy na odległość.
  3. Niewykonanie czynności opisanych przy składaniu Rezerwacji, w wymaganym terminie, tj. w szczególności brak uregulowania opłaty tytułem Zadatku do 3 dni liczonych od dnia żądania przez Klienta Rezerwacji powoduje automatyczne anulowanie Rezerwacji.
  4. Z chwilą potwierdzenia przez Właściciela Rezerwacji, pomiędzy Stronami dochodzi do zawarcia Umowy Najmu, na warunkach niniejszego Regulaminu uzupełnionego o warunki ogłoszenia opublikowanego w Serwisie oraz oświadczenia Właściciela o przyjęciu Rezerwacji.
  5. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawartej Umowy Najmu następuje poprzez:
    1) przesłanie Klientowi na podany przez niego w Formularzu adres e-mail potwierdzenia zawarcia Umowy na odległość;
    2) wysłanie Klientowi na podany przez niego w Formularzu adres e-mail paragonu fiskalnego lub faktury przez Właściciela;
  6. Anulowanie lub zmiana Rezerwacji dokonanej za pośrednictwem systemu rezerwacyjnego online możliwe jest poprzez link zawarty w e-mailu lub przez kontakt z Właścicielem. Skorzystanie z linku w e-mailu umożliwia automatyczne, natychmiastowe anulowanie Rezerwacji. W pozostałych przypadkach Klient może anulować Rezerwacje wysyłając wiadomość e-mail lub zgłaszając ją telefonicznie do Właściciela.
  7. Szczegółowy zakres warunków wykonania Umowy Najmu, a przede wszystkim obowiązków ciążących na Kliencie został ujęty w Rregulaminie Ośrodka, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  8. Umowa Najmu zostaje zawarta od dnia doręczenia potwierdzenia zawarcia umowy na odległość Klientowi przez Właściciela zgodnie z ust. 4 powyżej, a okres, w którym Klient uprawniony jest do używania zostaje określony w tymże potwierdzenia zawarcia umowy na odległość przy właściwym zastosowaniu niniejszego Regulaminu.
  9. Strony zastrzegają, że Właścicielowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Najmu ze skutkiem natychmiastowym w przypadku dopuszczenia się przez Klienta rażącego naruszenia Regulaminu. W przypadku rozwiązania Umowy Najmu w trybie ustępu niniejszego, Właściciel nie jest zobowiązany do zwrotu wpłaconych przez Klienta środków finansowych tytułem Zadatku czy też Ceny, zarówno całości, jak też w części (proporcjonalnie do niewykonanej części Umowy).


    6. Płatności

  1. Klient może dokonać płatności Zadatku, oraz Ceny oraz Kaucji za pomocą:
    1) systemu transakcyjnego Przelewy 24, po wybraniu banku, z którego będzie dokonywana płatność oraz metody płatności,
    2) przelewem tradycyjnym lub BLIK na dane: Andrzej Zawadzki Mazurskie Domy Nad Kisajnem, nr rachunku bankowego wskazanym przez Właściciela, w tytule przelewu numer rezerwacji,
    3) gotówką na rzecz Właściciela lub umocowanej przez niego osoby fizycznej,
  2. Po odnotowaniu płatności Zadatku, Właściciel potwierdza przyjęcie Rezerwacji zgodnie z §5 ust. 2 Regulaminu.
  3. Każdorazowo Klient jest zobowiązany do zapłaty Kaucji i Ceny (umówiona kwota pomniejszona o kwotę wpłaconego Zadatku – jeżeli Klient wpłacił na rzecz Właściciela Zadatek) nie później niż w dniu w terminie 14 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia pobytu w Przedmiocie Najmu lub niezwłocznie przy zawarciu Umowy Najmu jeżeli została ona zawarta w terminie krótszym niż 14 dni przez rozpoczęciem pobytu w Przedmiocie Najmu.
  4. W przypadku niedokonania wpłaty we wskazanych w Regulaminie terminach:
    1) po wypełnieniu przez Klienta Formularza, żądania przez Klienta Rezerwacji, a następnie braku wpłaty Zadatku zgodnie z §5 ust. 3 Regulaminu Rezerwacja zostaje anulowana,
    2) po wpłacie Zadatku i braku uregulowania pozostałej części Ceny zgodnie z ust. 3 powyżej Umowa Najmu ulega rozwiązaniu ze skutkiem natychmiastowym, a Właścicielowi przysługuje prawo do potrącenia całego Zadatku wpłaconego przez Klienta.
  5. Klientowi przysługuje prawo do anulowania rezerwacji (prawo do odstąpienia od Umowy Najmu przed rozpoczęciem jej wykonywania) w terminie:
    1) do 60 dni przed planowanym rozpoczęciem pobytu w Przedmiocie Najmu – Właściciel zwraca 100% wpłaconego przez Klienta Zadatku,
    2) do 30 dni przed planowanym rozpoczęciem pobytu w Przedmiocie Najmu – Właściciel zwraca 50% wpłaconego przez Klienta Zadatku (odstępne),
  6. W przypadku anulowania rezerwacji w terminie poniżej 30 dni przed planowanym rozpoczęciem pobytu w Przedmiocie Najmu, wpłacony przez Klienta Zadatek polega w całości potrąceniu przez Właściciela (odstępne).
  7. Jeżeli Właściciel odstąpi od Umowy Najmu po opłaceniu przez klienta Zadatku bez względu na przyczyny, Zadatek zostanie zwrócony Klientowi w pełnej wysokości, bez możliwości żądania przez Klienta zapłaty równowartości podwójnej kwoty wpłaconego Zadatku.


    7. Reklamacje

  1. Wszelkie reklamacje, w tym reklamacje dotyczące Rezerwacji i wykonania Umowy Najmu powinny być zgłaszane:
    1) w formie pisemnej na adres siedziby Właściciela tj. ul. Pierkunowo 34, 11-500 Giżycko,
    2) w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: biuro@nadkisajnem.pl.
  2. Reklamacja powinna zawierać dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko, adres korespondencyjny, opcjonalnie – adres e-mail i numer telefonu kontaktowego), wskazanie przyczyny reklamacji oraz treści żądania. W miarę możliwości reklamacje dotyczące Rezerwacji lub wykonania Umowy Najmu powinny zawierać również numer Rezerwacji.
  3. O ile krótszy czas rozpatrzenia reklamacji nie wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, reklamacje rozpatrywane są przez Właściciela w terminie do 14 dni od ich otrzymania, z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej.
  4. W przypadku braków reklamacji stosowanie do ust. 2 powyżej, Właścicielowi przysługuje prawa do uzupełnienia tychże informacji przez Klienta z uwagi na potrzebą prawidłowego rozpatrzenia reklamacji. Właściciel zastrzega, iż w przypadku braków reklamacji (o czy mowa w zdaniu poprzednim) okres rozpatrzenia reklamacji ulegnie proporcjonalnemu wydłużeniu.
  5. Klient będący Konsumentem, który chce uzyskać pomoc przy załatwieniu reklamacji, może zwrócić się do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów, świadczącego bezpłatną pomoc i poradnictwo w zakresie ochrony interesów Konsumentów.

    8. Ustawowe prawo do odstąpienia od Umowy

    1. Wszelkie oświadczenia o chęci realizacji ustawowego prawa do odstąpienia od Umowy Najmu powinny być kierowane do Właściciela w formie pisemnej na adres ul. Pierkunowo 34, 11-500 Giżycko, lub na adres poczty elektronicznej: biuro@nadkisajnem.pl.
    2. Niezależnie od ust. 1 powyżej, Właściciel wskazuje, a Klient będący konsumentem w rozumienie powszechnie obowiązujących przepisów przyjmuje do wiadomości, iż nie przysługuje mu prawo do odstąpienia od Umowy, tj. na podstawie art. 38 ust. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta – „Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi”.

    9. Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Właściciel.
  2. Dane osobowe Klienta są przetwarzane w celu:
    1) przyjęcia żądania Klienta w zakresie Rezerwacji,
    2) wykonania Umowy Najmu, której stroną Klient jest stroną, w tym m. in. dokumenty rozliczeniowego w postaci paragonu lub faktury;
    3) wykonania uzasadnionego interesu Właściciela tj. realizacji ciążących na nim obowiązków rachunkowo – podatkowych.
  3. Podanie wszystkich danych osobowych przez Klienta, które wyszczególnione zostały w Formularzu jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia i wykonania Umowy Najmu.
  4. Dane osobowe Klienta są przetwarzane są w oparciu o następujące podstawy prawne:
    1) niezbędność przetwarzania do wykonania umowy, do zawarcia której dochodzi w przypadku dokonania Rezerwacji lub zawarcia Umowy Najmu w Serwisie– art. 6 ust. 1 pkt. b RODO;
    2) niezbędność przetwarzania do wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, określającego zakres danych, które musi zawierać dokument księgowy np. faktury – art. 6 ust. 1 pkt. c RODO;
    3) niezbędność przetwarzania do wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z wykonaniem obowiązków rachunkowo – podatkowych – art. 6 ust. 1 pkt. c RODO.;
    4) w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ochronie jego praw;

5) w przypadku wyrażenia zgód na marketing dane są przetwarzane również w celach marketingowych (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO czyli zgoda Klienta).

  1. Dostęp do danych osobowych Klientów mogą mieć w odpowiednim zakresie:
    1) upoważnieni pracownicy lub współpracownicy Administratora;
    2) podmioty współpracujące z Administratorem, wspierające go w działalności, np. obsługujące systemy informatyczne, świadczące usługi administracyjne, księgowe prawne itp.,
  2. Dane osobowe Klienta przechowywane są przez Właściciela w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy oraz dotrzymywania zobowiązań prawnych Właściciela. W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda, tak długo, aż zgoda nie zostanie odwołana.
  3. Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.
  4. Osobie, której dane osobowe są przetwarzane przez Właściciela przysługuje prawo do:
    1) żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz do przeniesienia danych;
    2) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;
    3) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych dotyczącej przetwarzania Państwa danych osobowych.
  5. W celu uzyskania dodatkowych informacji lub wniesienia żądań dotyczących przetwarzania danych osobowych należy skontaktować się z Administratorem za pomocą adresu e-mail: biuro@nadkisajnem.pl.
  6. Właściciel nie zamierza przekazywać danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
  7. Polityka prywatności stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.

    10. Postanowienia końcowe

  1. Spory sądowe rozpatrywane są przez właściwy sąd powszechny określony według przepisów ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego.
  2. Właścicielowi przysługuje od Klienta prawo dochodzenia odszkodowania w wysokości odpowiadającej rzeczywiście wyrządzonym mu przez Klienta szkodom, w tym przekraczającej wysokość Kaucji.
  3. Regulamin dostępny jest w wersji elektronicznej Serwisie.
  4. Właściciel zastrzega sobie prawo dowolnego wprowadzenia zmian do Regulaminu w przypadku zmiany przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na treść Regulaminu lub nałożenia na Właściciela określonych obowiązków przez organy państwa, zmiany danych Właściciela, a także w celu m.in. usprawnienia działania Serwisu czy też wprowadzonego przez Właściciela modelu funkcjonowania Ośrodka.
  5. O zmianie Regulaminu Właściciel powiadamia Klientów na adres e-mail podany w Formularzu na 14 dni przed jego wprowadzeniem. W przypadku braku złożenia przez Klienta sprzeciwu w tymże terminie, uznaje się, iż Klient zaakceptował treść zmian wprowadzonych do Regulaminy i będą one wiązać Klienta.

Integralną częścią niniejszego Regulaminu są załączniki w postaci:
1) Regulaminu Ośrodka,
2) Polityki Prywatności.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego prawa, a w szczególności przepisy KC oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.